wtorek, 26 marca 2013

Co jak i dlaczego ...

Osoby, które mnie znają wiedzą, że uwielbiam książki. Moja biblioteczka jest pełna, ale i tak mi mało. Głównie czytam fantasy. Zdarzają się również kryminały, natomiast ot tak zwanych obyczajówek stronię. 

Kontynuując ten blog będzie o książkach. Będzie o moim spojrzeniu, o moich odczuciach po przeczytaniu. Czyli tzw. co sądzę, czy moim zdaniem warto, nie warto. Czy coś mnie urzekło  dało do myślenia. Czy pobudziło moja wyobraźnie do dalszego działania. I tak dalej itp itd. 

Mówiąc, a raczej pisząc dalej. Jestem anty e-bookowa. Książka to papier, zapach, dotyk. Mam nadzieję, że niektórych zarażę moja pasja do książek. Pokażę, że można przeżyć z nimi wspaniałą przygodę. 

Dlatego bardzo serdecznie zapraszam do zaglądania do mnie :D 
Do artystycznego mola książkowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz